نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2375

چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400
13:53
نیلو

 اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2375

امان از شارژی که خالی می شود! این مشکل گریبان همه ما را می گیرد و اعصابمان را به هم می ریزد. اگر می خواهید این مشکل را دست کم در مورد پخش کننده صوتی قابل حمل خود تجربه نکنید! خرید اسپیکر بلوتوث TS 2375 تسکو یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. دوام باتری این دستگاه به تقریب 3 برابر اسپیکرهای پرتابل دیگر است، بنابراین صدای موزیک دلخواهتان به این زودی ها قطع نخواهد شد!

برند TSCO این اسپیکر پرتابل چشمگیر و زیبا را برای افرادی ساخته است که از اشیای ظریف و آسیب پذیر، خوششان نمی آید و به دنبال تجهیزات جان سخت و خشن هستند. با ما در نقد و بررسی جامع و کامل این دستگاه همراه باشید تا مشخص شود قیمت اسپیکر تسکو TS 2375 ارزش پرداخت دارد یا نه.

طراحی اسپیکر تسکو تی اس 2375

ممکن است اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2375 در نگاه اول وسیله ای غول پیکر به نظر برسد، اما وقتی بدانید ابعاد آن فقط 195 در 87 در 59 میلی متر است، خیالتان از بابت قابل حمل بودن آن راحت می شود. وزن دستگاه نیز برابر 520 گرم است که حس یک وسیله سنگین و جنس دار را در ذهن تداعی می کند. این اسپیکر را می توان به سادگی در کوله پشتی جای داد و بد نیست از همین الان برایش به فکر یک کیف مناسب نیز باشید.

 اسپیکر بی سیم تسکو TS 2375

شرکت توسن سیستم شرق در مونتاژ اسپیکر بلوتوث TS 2375 تسکو سنگ تمام گذاشته است! اگر از اسپیکرهای پلاستیکی خسته شده اید و دستگاهی جان سخت می خواهید، خرید اسپیکر TS 2375 تسکو گزینه ایده آلی خواهد بود. در حالی که اسکلت اصلی دستگاه ساختاری پلاستیکی دارد، اما بخش جلویی و پشتی بدنه با صفحاتی از آلومینیوم مات پوشانده شده اند.

دایره های متعددی که روی این صفحات فلزی کار شده، ظاهر اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2375 را از تمام مدل های موجود در بازار متمایز می کند. تسکو این دستگاه را در رنگ های گوناگونی می سازد که تنها در اجزای پلاستیکی بدنه با هم تفاوت دارند و همگی شیک و زیبا به نظر می رسند. برای آنکه دستگاه روی سطوح صاف، ثبات داشته باشد، پایه هایی از جنس فوم در زیر آن کار شده است که مانع لرزش اسپیکر می شوند.

تمامی پورت های اسپیکر تسکو تی اس 2375 پشت درب مخصوصی پنهان شده اند. بدین ترتیب نیازی نیست نگران انباشتگی گرد و خاک درون آن ها باشید. این پورت ها شامل ورودی microUSB برای شارژ، پورت USB Type-A برای وصل کردن فلش مموری، شیار کارت حافظه microSD و یک جک 3.5 میلی متری برای پخش صدا از منابع صوتی دیگر است. این درب لاستیکی تا حدی از نفوذ رطوبت به درون بدنه نیز جلوگیری می کند اما اسپیکر تسکو 2375 ضد آب نیست.

 اسپیکر فلش خور تسکو TS 2375

نمایش وضعیت اسپیکر تسکو 2375 از طریق یک LED کوچک انجام می شود که کنار پورت شارژ نصب شده است. ای کاش تسکو این LED را در محلی قابل رویت نصب می کرد! در کنار بدنه دستگاه، یک بند چرم نما در نظر گرفته شده است تا بتوانید دستگاه را از طریق کارابین، به کوله پشتی یا تیرک چادر خود وصل کنید.

حال به دکمه های اسپیکر تسکو TS 2375 می رسیم که همگی، منظم و مرتب در بخش فوقانی دستگاه نصب شده اند. روشن و خاموش کردن، انتخاب وضعیت، پخش و توقف، جلو و عقب بردن آهنگ، تنظیم حجم صدا و برقراری تماس تلفنی همگی با کمک همین دکمه ها انجام می شوند.

بسته بندی اسپیکر بلوتوث تسکو 2375 شامل یک کابل شارژ میکرو یو اس بی و یک کابل صوتی AUX است. از قابلیت های برجسته دستگاه که نمود عینی و فیزیکی روی بدنه آن ندارد، می توانیم به رادیو FM اشاره کنیم. دقت داشته باشید که برای استفاده از رادیو در اسپیکر تسکو تی اس 2375 باید یک آنتن به آن وصل کرد و کابل AUX موجود در بسته بندی برای این منظور به کار می رود.


ویژگی‌ها و قابلیت‌های اسپیکر TSCO TS 2375

از مهم ترین مزایای خرید انواع اسپیکر TSCO می توانیم به امکانات فوق العاده و انعطاف پذیری بالای آن ها اشاره کنیم. در ادامه، شما را با بارزترین و چشمگیرترین قابلیت های دستگاه آشنا می کنیم اما برای بحث و گفتگوی مشروح در مورد این قابلیت ها، باید تا پایان، همراه ما باشید.

صدای 6 وات استریو: وجود دو عدد درایور درون بدنه اسپیکر بی سیم تسکو TS 2375، قابلیت پخش صدای استریو را به آن می دهد. هر کدام از این واحدهای محرکه، قدرتی برابر 3 وات دارند که توان کلی پخش کننده صوتی بلوتوث TS 2375 تسکو را به 6 وات می رسانند. هنگام خرید اسپیکر، همیشه به دنبال توان واقعی یا RMS باشید چون توان PMPO معیار مناسبی برای برآورد قدرت خروجی دستگاه نیست.

 اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2375

مجهز به رادیو FM: پلی لیست ها، آلبوم ها و سلکشن ها در نهایت تمام می شوند. اما آنچه تمامی ندارد، برنامه های رادیویی است. با خرید اسپیکر TS 2375 تسکو می توانید ایستگاه های موج FM را به سادگی ذخیره کرده و به آن ها گوش فرا دهید. جستجوی ایستگاه در اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2375 به صورت خودکار صورت می گیرد و برای این منظور، فقط کافیست یک دکمه را فشار دهید.

پخش با منابع صوتی جانبی: گوش دادن به آهنگ از طریق بلوتوث، آزادی عمل زیادی به همراه دارد. اما با خرید اسپیکر تسکو تی اس 2375 می توانید علاوه بر بلوتوث، از راه های دیگری نیز موزیک گوش دهید. این دستگاه با داشتن ورودی های متعدد، امکان پخش از طریق AUX، کارت حافظه و فلش مموری را فراهم می کند. مزیت بزرگ این روش ها، فشار کمتر روی باتری و افزایش مدت زمان پخش اسپیکر وایرلس تسکو 2375 خواهد بود.

باتری غول پیکر: باتری 1200 میلی آمپر ساعتی که با پرداخت قیمت اسپیکر تسکو TS 2375 دریافت می کنید، دوامی 3 برابر اسپیکرهای کوچک دیگر دارد. این باتری، انرژی کافی برای به لرزه در آوردن درایورهای 3 وات دستگاه را در خود ذخیره می کند و شارژ آن از طریق وصل کردن اسپیکر تسکو تی اس 2375 به شارژر دیواری، فندکی یا پاوربانک امکانپذیر است.

 اسپیکر رم خور تسکو TS 2375

مکالمه تلفنی: اسپیکر تسکو TS 2375 در هنگام پخش بلوتوث، به درگاه ارتباطی شما با گوشی موبایلتان تبدیل می شود. در صورتی که گوشی شما در این وضعیت زنگ بخورد، می توانید به سادگی به تماس تلفنی پاسخ دهید. این در حالی است که با نگه داشتن دکمه پخش و توقف موزیک اسپیکر بلوتوث تسکو 2375 تماس دریافتی، رد خواهد شد.


عملکرد اسپیکر بی سیم تسکو TS 2375

بسیار خب! صحبت در مورد مباحث نظری کافیست. بیایید اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2375 را روشن کنیم و ببینیم چند مرده، حلاج است. فشردن دکمه روشن و خاموش دستگاه، ما را بلافاصله با پیام صوتی اتمام باتری مواجه کرد. در نتیجه آن را با کابل شارژ به شارژر زدیم. شارژ کامل باتری اسپیکر بیسیم TS 2375 تسکو با یک شارژر یک آمپری، چیزی حدود 3 ساعت طول می کشد. بنابراین صبور باشید!

 اسپیکر وایرلس تسکو TS 2375

پس از اتمام شارژ، نشانگر LED اسپیکر TS 2375 تسکو نورافشانی قرمز رنگ خود را متوقف می کند. روشن کردن دستگاه در این حال، آن را به وضعیت ارتباط بلوتوث می برد و چراغ دستگاه، قرمز و آبی چشمک می زند. اسپیکر پرتابل تسکو مدل TS 2375 با همین نام در لیست دستگاه های بلوتوث ظاهر می شود و پس از Pair شدن با موبایل، پیام صوتی تاییدی خواهید شنید.

دکمه های جلو و عقب بردن آهنگ در اسپیکر تسکو تی اس 2375 کار تنظیم حجم صدا را نیز انجام می دهند. اگر این دکمه ها را نگه دارید، حجم صدا به سادگی قابل تنظیم خواهد بود. فشردن دکمه M یا وضعیت پخش، بلندگو تسکو 2375 را در وضعیت رادیو FM قرار می دهد و در اولین برخورد، با صدای مهیب نویز رادیویی مواجه خواهید شد!

برای آغاز جستجوی خودکار ایستگاه های رادیویی، ابتدا از وصل بودن کابل AUX به جک 3.5 میلی متری ورودی، اطمینان حاصل کنید. سپس دکمه پخش و توقف را چند ثانیه نگه دارید و رها کنید. در این حال، دستگاه تمامی ایستگاه های در دسترس را در کانال های مجزا ذخیره می کند. با زدن دکمه های جلو و عقب، می توانید ایستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 باند فلش خور TSCO TS 2375

کافیست یک فلش مموری یا کارت حافظه به پشت اسپیکر تسکو 2375 وصل کنید تا دستگاه به سرعت آن را بخواند. پخش موزیک با فرمت MP3 انجام می شود و فایل ها نیز به ترتیب نام فولدر و محتویاتشان پخش می شوند.

صدای خروجی از اسپیکر قابل حمل تسکو 2375، قدرت تفکیک مناسبی دارد، به شرطی که در وضعیت حداکثر صدا، آهنگ های تند و خشن پخش نکنید. این کار یک ایراد اساسی دارد: باتری اسپیکرهای پرتابل در وضعیت ولوم حداکثر، با سرعت زیادی تخلیه می شود. اما وقتی صدا را در حالت 75 درصد قرار دهید، از باس و تریبل مطلوب و مناسبی بهره مند خواهید شد.

کیفیت و حجم صدای اسپیکر فلش خور تسکو تی اس 2375 برای یک اتاق متوسط و حتی بزرگ، کفایت می کند. می توانید آن را کنار لپ تاپ خود قرار دهید تا صدای کامپیوتر را با قدرت و شدت بیشتری در اختیار داشته باشید. این دستگاه همچنین هدیه ای بسیار مناسب برای تمام اقشار سنی است و چه از نظر کیفیت ساخت و چه از نظر کیفیت صدا، رضایت شما، دوستان و آشنایانتان را جلب خواهد کرد.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانستنی ها درباره اپلیکیشن های موبایل، کامپیوتر و... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]